David S
06-09-2008, 05:12 AM
Hoi. Ik heb nu de nieuwste versie van Customize op mijn iPod Touch 16GB met FirmWare 1.1.4. Het werkt opzich wel oké. Maar ik kan de achtergrond van mijn "homescreen" niet veranderen. Ik kan wel een andere instellen maar de achtergrond blijft gewoon zwart.

Weet iemand hoe dit kan?

Mvg,

David.

Bboypeace
07-29-2008, 07:02 PM
Hoi. Ik heb nu de nieuwste versie van Customize op mijn iPod Touch 16GB met FirmWare 1.1.4. Het werkt opzich wel oké. Maar ik kan de achtergrond van mijn "homescreen" niet veranderen. Ik kan wel een andere instellen maar de achtergrond blijft gewoon zwart.

Weet iemand hoe dit kan?

Mvg,

David.
ik heb het zelfde probleem , hoe heb je dat opgelost

BemmerKid
07-30-2008, 04:43 AM
Je moet SummerBoard hebben, en in SumerBoard -> Themes moet je Customize selecteren. k' hope dat het helpt :)

dean1904
12-19-2008, 09:33 AM
wat is summerboard en waar vind je het ik weet er niet zo veel vanaf maar zou tog wel graag ook een achtergrond erop willen

MVG,

dean
------------------double post merged------------------
en hoe weet je of je versie 1.1.4 hebt of hebben jullie het dan over een gejailbrakete ipod touch

MVG,

dean

Elajes
03-07-2009, 05:55 AM
Download gewoon de nieuwste versie , Winterboard , veel beter en gemakkelijker dan summerboard of customize , Nu weet ik wel niet of je winterboard kan gebruiken op de firmware die je nu hebt ingesteld staan...